تاميني: کاري به استقلال و تراکتور نداريم
نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی


تاميني: کاري به استقلال و تراکتور نداريم
 

مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: مهم نيست يک بر صفر ببريم يا 2 بر صفر مهم اين است که پيروز مي‌شويم و 3 امتياز را مي‌گيريم.


    هادی تامینی پیرامون دیدار روز گذشته سپاهان برابر فجرسپاسی اظهار داشت: بازی سختی بود، تیم فجرسپاسی از بازیکنان جوان و دونده ای سود می‌برد که دیروز کار را برای ما سخت کرده بودند اما تیم ما خوب کار کرد و حتی می‌توانست با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم نتیجه بهتری را بگیریم.

وی در مورد اینکه سپاهان ۳ بازی متوالی است که یک بر صفر پیروز می‌شود گفت: مهم نیست یک بر صفر ببریم یا ۲ بر صفر مهم این است که پیروز می‌شویم و ۳ امتیاز را می‌گیریم؛ ضمن اینکه موقعیت‌های زیادی نیز در بازی‌ها از دست می‌دهیم.

هادی تامینی که دیروز توسط هواداران سپاهان بسیار تشویق شد و عملکرد خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت در این مورد بیان داشت: تماشاگران به من لطف دارند و به نظر من همین تماشاگران هستند که سرمایه اصلی فوتبال ما هستند و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قهرمانی را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

مدافع سپاهان که در نیم فصل شایعات زیادی مبنی بر پیوستنش به استقلال بود با بیان اینکه در نیم فصل دوم بازی‌های بیشتری به من رسید و مربیان هم از من خیلی راضی هستند خاطر نشان کرد: نیم فصل دوم ۴-۵ بازی برای سپاهان انجام دادم و مربیان هم از من راضی بودم و امیدوارم همین روند را ادامه دهم تا بتوانم به هدف‌های مدنظر خود برسم.

تامینی همچنین در مورد بازی روز گذشته استقلال و تراکتور و اشتباه آشکار ترکی، داور آن دیدار اظهار داشت: به هر حال همه تیم‌ها از داوری ضرر کرده اند و خود ما هم دیروز یک پنالتی مسلممان گرفته نشد و چه بسا اگر گل نمی‌زدیم ۲ امتیاز حساس را به خاطر اشتباه داوری از دست می‌دادیم؛ البته باید بگویم ما کاری به دیدارهای استقلال و تراکتور نداریم و خودمان سعی می‌کنیم از بازی‌ها حداکثر امتیازات را بدست آوریم تا به قهرمانی برسیم.




:: برچسب‌ها: سپاهان ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: